.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدف نمایندگان از ارائه ایده های جدید بنزینی چیست؟

برخی نمایندگان مجلس که به شدت سرگرم فعالیت های انتخاباتی خود شدهاند در نظر دارند تا با ارائه طرحی جنجالی بنزین را از سمیه بندی خارج و با این کار آرای مردم را به نام خود در صندوق ها بریزند. به طوری که برخی از کاندیداها به صراحت در فعالیت های انتخاباتی خود، خارج  شدن از سهمیه بندی بنزین را مطرح می کنند.

در حالی که بنا بر اخبار منتشره، کمیسیون تلفیق مجلس به نتیجه قانع کننده ای درباره بنزین نرسیده است، برخی اخبار از برنامه های تبلیغاتی تعدادی از نامزدها برای موضوع بنزین خبر می دهند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز؛ سهمیه بندی بنزین که از اوایل تابستان 86 و با اصرار مجلس از طرف دولت اجرایی شد تا کنون علی رغم وجود مشکلات بسیار تبدیل به روال عادی زندگی مردم شده است اما برخی نمایندگان مجلس که به شدت سرگرم فعالیت های انتخاباتی خود شدهاند در نظر دارند تا با ارائه طرحی جنجالی بنزین را از سمیه بندی خارج و با این کار آرای مردم را به نام خود در صندوق ها بریزند. به طوری که برخی از کاندیداها به صراحت در فعالیت های انتخاباتی خود، خارج  شدن از سهمیه بندی بنزین را مطرح می کنند.

این در حالی است که برخی کارشناسان از این امر به شدت ابزار نگرانی کرده و معتقدند که اگر نمایندگان در صددند تا کاری انجام داده و  حتی رایی جمع کنند، تلاش کنند تا سهمیه بندی به طور دقیق از سوی دولت عملی شده و بنزین آزاد هم ارائه شود.

در همین زمینه يك مقام دولتي كه نخواست نامش فاش شود گفت؛ دولت با روال فعلي عرضه و عدم افزايش قيمت بنزين به صورت سهمیه بندی موافق است اما در كميسيون تلفيق نظراتي مبني بر تغيير آن وجود دارد كه دولت با آن مخالف است. 

گفتنی است که در جلسه گذشته کمیسیون تلفیق طرحی ارائه شد که طی آن بنزین آزاد با قیمت 250 تومان و با حذف سهمیه بندی انجام می شد که به دلیل نرسیدن به حد نصاب رای تصویب نشد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 17 بهمن 1386
واسه اینکه ماشینها گاز !!!! بدهند و سریعتر به مقصد برسند !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.